субота, 8 січня 2022 р.

 

ТЕМА: АВСТРАЛІЯ

Критерії оцінювання
навчальних досягнень учнів 7 класу
з географії тема «Австралія»






Рівні навчальних досягнень

Бали

Критерії навчальних досягнень учнів

 

I. Початковий

1

Учень (учениця) розрізняє окремі особливості  тектонічної    будови,  основні    форми  рельєфу, географічне  розміщення  типів  клімату, внутрішніх  вод, природних зон  на  материку

2

Учень (учениця) за допомогою вчителя відтворює дослідників  материка, розрізняє особливості  тектонічної    будови,  основні    форми  рельєфу, географічне  розміщення  типів  клімату, внутрішніх  вод, природних  зон  на  материку

3

Учень (учениця) дає нечіткі характеристики населення  та  його господарську діяльність у різних країнах материка;  за допомогою вчителя знаходить на карті море Коралове, Тасманове;  затоки: Карпентарія, Велика Австралійська;  острови: Тасманія, Великий Бар’єрний риф;  півострів Кейп-Йорк;  плоскогір’я Західно-Австралійське;  низовину Центральну;  гори: Великий Вододільний хребет (г. Косцюшко);  річки: Муррей, Дарлінг;  озеро Ейр;  пустелі: Велика Піщана, Велика пустеля Вікторія; державу Австралійський Союз та її столицю; може самостійно розрізнити окремі географічні поняття

 

II. Середній

4

Учень (учениця) частково відтворює особливості географічного положення, головні риси населення та його господарської діяльності. Називає  дослідників материка; під час відповіді намагається користуватись географічною картою показуючи море Коралове, Тасманове;  затоки: Карпентарія, Велика Австралійська;  острови: Тасманія, Великий Бар’єрний риф;  півострів Кейп-Йорк;  плоскогір’я Західно-Австралійське;  низовину Центральну;  гори: Великий Вододільний хребет (г. Косцюшко);  річки: Муррей, Дарлінг;  озеро Ейр;  пустелі: Велика Піщана, Велика пустеля Вікторія; державу Австралійський Союз та її столицю

5

Учень (учениця) відтворює  вплив рельєфу і клімату на формування вод суходолу, унікальність органічного світу, особливості заселення Австралії. Намагається робити висновки про основні напрями господарського використання природних комплексів материка без підтвердження їх прикладами

6

Учень (учениця) самостійно дає більшість визначень, передбачених темою уроку, відтворює дослідників материка, особливості тектонічної будови, основні форми

рельєфу, географічне розміщення типів  клімату, внутрішніх  вод, природних  зон  на  материку. На середньому рівні володіє географічною номенклатурою та картою

 

III. Достатній

7

Учень (учениця) має достатні географічні знання й застосовує їх для вирішення стандартних ситуацій. Має цілісне уявлення про особливості географічного положення, головні риси населення та його господарської діяльності, уміє знаходити і показує на картах різного масштабу: море Коралове, Тасманове;  затоки: Карпентарія, Велика Австралійська;  острови: Тасманія, Великий Бар’єрний риф;  півострів Кейп-Йорк;  плоскогір’я Західно-Австралійське;  низовину Центральну;  гори: Великий Вододільний хребет (г. Косцюшко);  річки: Муррей, Дарлінг;  озеро Ейр;  пустелі: Велика Піщана, Велика пустеля Вікторія; державу Австралійський Союз та її столицю

8

Учень (учениця) засвоїв основні уявлення про особливості географічного положення, головні риси населення та

його господарської діяльності. Знаходить і показує на картах різного масштабу: море Коралове, Тасманове;  затоки: Карпентарія, Велика Австралійська;  острови: Тасманія, Великий Бар’єрний риф;  півострів Кейп-Йорк;  плоскогір’я Західно-Австралійське;  низовину Центральну;  гори: Великий Вододільний хребет (г. Косцюшко);  річки: Муррей, Дарлінг;  озеро Ейр;  пустелі: Велика Піщана, Велика пустеля Вікторія; державу Австралійський Союз та її столицю

9

Учень (учениця) має чіткі уявлення про особливості географічного положення, головні риси населення та його господарської діяльності; пояснює вплив рельєфу і клімату на формування вод суходолу, унікальність органічного світу, особливості заселення Австралії; майже безпомилково працює з картографічним матеріалом

 

IV. Високий

10

Учень (учениця) усвідомлює сучасну географічну картину світу, порівнює географічне положення Австралії і Африки, пояснює вплив рельєфу і клімату на формування вод суходолу, унікальність органічного світу, особливості заселення Австралії; дає розгорнуту відповідь про наслідки втручання людини в природні комплекси материка; вільно застосовує більшість географічних понять і може їх класифікувати; добре володіє картографічним матеріалом

11

Учень (учениця) має глибокі знання про наслідки втручання людини в природні комплекси материка, застосовує наукову термінологію, аргументує свої твердження й висновки наслідки втручання людини в

природні комплекси материка; на високому рівні аналізує основні напрями господарського використання природних

комплексів материка.

12

Учень (учениця) самостійно аналізує наслідки втручання людини в природні комплекси материка; робить висновки й узагальнення про основні напрями господарського використання природних  комплексів материка, вплив рельєфу і клімату на формування вод суходолу, унікальність органічного світу, особливості заселення Австралії

Немає коментарів:

Дописати коментар

Учні 10 класу прийняли активну участь в акції "Наша допомога птахам"