субота, 8 січня 2022 р.

 

10 клас.    «Загальна характеристика Азії "

Критерії оцінювання

навчальних досягнень учнів 10 класу

з теми



Рівні навчальних досягнень

Бали

Критерії навчальних досягнень учнів

 

I. Початковий

1

Учень (учениця) розрізняє країни Азії

2

Учень (учениця) за допомогою вчителя відтворює склад регіону на елементарному рівні, розрізняє один або кілька країн Азії

3

Учень (учениця) дає нечіткі характеристики країн Азії, що належать до різних типів та підтипів за рівнем економічного розвитку; за допомогою вчителя знаходить на карті субрегіони Західна Азія, Південна Азія, Південно-Східна Азія, Східна Азія, Центральна Азія; країни Азії (Китай, Індія, Японія, Ізраїль, Республіка Корея, Сінгапур, Саудівська Аравія, Іран, Казахстан, Туреччина, Грузія, Вірменія, Азербайджан, Туркменістан, Узбекистан, Ірак, Пакистан, Сирія, Монголія,  Індонезія, Малайзія, Таїланд, Філіппіни, Шрі-Ланка, Мальдівські Острови, В’єтнам, КНДР, Афганістан); басейни видобутку нафти і природного газу (Перська затока, Центральноазійський, Зондський); кам’яного вугілля (Карагандинський у Казахстані, Північно-Східний у Китаї, Східний в Індії), країни зі значним видобутком залізних руд (Китай, Індія, Казахстан), мідних руд (Казахстан, Монголія, Іран), олов’яних руд (Китай, Малайзія), вольфрамових руд (Китай); райони лісозаготівлі, рекреації; найбільші промислові райони (Тихоокеанський в Японії, Північно-Східний у Китаї, «Індійський Рур»); світові міста в Азії (Гонконг/Сянган, Сінгапур, Токіо, Шанхай, Дубай, Пекін, Мумбай, Сеул, Нью-Делі, Стамбул, Бангкок); мегаполіси (Токайдо в Японії, Дельта річки Янцзи, Гонконг/Сянган – Гуанчжоу в Китаї); найбільші морські порти (Сінгапур, Нінбо-Чжоушань, Шанхай, Гонконг/Сянган, Пусан, Нагоя, Осака, Токіо, Гаосюн, Мумбай); аеропорти-хабиу містах Пекін, Токіо, Гонконг/Сянган, Джакарта, Дубай, Бангкок, Сінгапур, Гуанчжоу, Шанхай, Стамбул; найбільші фінансові центри Азії (Сінгапур, Гонконг/Сянган, Токіо, Сеул, Дубай, Шанхай), може самостійно розрізнити окремі географічні поняття

 

II. Середній

4

Учень (учениця) частково відтворює особливості демографічних, урбанізаційних процесів та розміщення населення в Азії, основні риси сучасного стану економіки; дає нечітке визначення основних понять і термінів за допомогою вчителя. Називає склад регіону; за зразком використовує тематичні карти для порівняння спеціалізації сільського господарства  субрегіонів Азії; під час відповіді намагається користуватись географічною картою субрегіони Західна Азія, Південна Азія, Південно-Східна Азія, Східна Азія, Центральна Азія; країни Азії (Китай, Індія, Японія, Ізраїль, Республіка Корея, Сінгапур, Саудівська Аравія, Іран, Казахстан, Туреччина, Грузія, Вірменія, Азербайджан, Туркменістан, Узбекистан, Ірак, Пакистан, Сирія, Монголія,  Індонезія, Малайзія, Таїланд, Філіппіни, Шрі-Ланка, Мальдівські Острови, В’єтнам, КНДР, Афганістан); басейни видобутку нафти і природного газу (Перська затока, Центральноазійський, Зондський); кам’яного вугілля (Карагандинський у Казахстані, Північно-Східний у Китаї, Східний в Індії), країни зі значним видобутком залізних руд (Китай, Індія, Казахстан), мідних руд (Казахстан, Монголія, Іран), олов’яних руд (Китай, Малайзія), вольфрамових руд (Китай); райони лісозаготівлі, рекреації; найбільші промислові райони (Тихоокеанський в Японії, Північно-Східний у Китаї, «Індійський Рур»); світові міста в Азії (Гонконг/Сянган, Сінгапур, Токіо, Шанхай, Дубай, Пекін, Мумбай, Сеул, Нью-Делі, Стамбул, Бангкок); мегаполіси (Токайдо в Японії, Дельта річки Янцзи, Гонконг/Сянган – Гуанчжоу в Китаї); найбільші морські порти (Сінгапур, Нінбо-Чжоушань, Шанхай, Гонконг/Сянган, Пусан, Нагоя, Осака, Токіо, Гаосюн, Мумбай); аеропорти-хабиу містах Пекін, Токіо, Гонконг/Сянган, Джакарта, Дубай, Бангкок, Сінгапур, Гуанчжоу, Шанхай, Стамбул; найбільші фінансові центри Азії (Сінгапур, Гонконг/Сянган, Токіо, Сеул, Дубай, Шанхай)

5

Учень (учениця) відтворює особливості демографічних, урбанізаційних процесів та розміщення населення в Азії, основні риси сучасного стану економіки. Намагається робити висновки без підтвердження їх прикладами; частково використовує тематичні карти для порівняння спеціалізації сільського господарства  субрегіонів Азії.

6

Учень (учениця) самостійно дає більшість визначень, передбачених темою уроку, відтворює розміщення основних районів видобування мінеральних ресурсів, обробної промисловості в Азії. На середньому рівні володіє географічною номенклатурою та картою субрегіони Західна Азія, Південна Азія, Південно-Східна Азія, Східна Азія, Центральна Азія; країни Азії (Китай, Індія, Японія, Ізраїль, Республіка Корея, Сінгапур, Саудівська Аравія, Іран, Казахстан, Туреччина, Грузія, Вірменія, Азербайджан, Туркменістан, Узбекистан, Ірак, Пакистан, Сирія, Монголія,  Індонезія, Малайзія, Таїланд, Філіппіни, Шрі-Ланка, Мальдівські Острови, В’єтнам, КНДР, Афганістан); басейни видобутку нафти і природного газу (Перська затока, Центральноазійський, Зондський); кам’яного вугілля (Карагандинський у Казахстані, Північно-Східний у Китаї, Східний в Індії), країни зі значним видобутком залізних руд (Китай, Індія, Казахстан), мідних руд (Казахстан, Монголія, Іран), олов’яних руд (Китай, Малайзія), вольфрамових руд (Китай); райони лісозаготівлі, рекреації; найбільші промислові райони (Тихоокеанський в Японії, Північно-Східний у Китаї, «Індійський Рур»); світові міста в Азії (Гонконг/Сянган, Сінгапур, Токіо, Шанхай, Дубай, Пекін, Мумбай, Сеул, Нью-Делі, Стамбул, Бангкок); мегаполіси (Токайдо в Японії, Дельта річки Янцзи, Гонконг/Сянган – Гуанчжоу в Китаї); найбільші морські порти (Сінгапур, Нінбо-Чжоушань, Шанхай, Гонконг/Сянган, Пусан, Нагоя, Осака, Токіо, Гаосюн, Мумбай); аеропорти-хабиу містах Пекін, Токіо, Гонконг/Сянган, Джакарта, Дубай, Бангкок, Сінгапур, Гуанчжоу, Шанхай, Стамбул; найбільші фінансові центри Азії (Сінгапур, Гонконг/Сянган, Токіо, Сеул, Дубай, Шанхай)

 

III. Достатній

7

Учень (учениця) має достатні географічні знання й застосовує їх для вирішення стандартних ситуацій. Має цілісне уявлення про розміщення основних районів видобування мінеральних ресурсів, обробної промисловості в Азії, достатньо використовує тематичні карти для порівняння спеціалізації сільського господарства  субрегіонів Азії.

8

Учень (учениця) засвоїв основні уявлення про розміщення основних районів видобування мінеральних ресурсів, обробної промисловості в Азії. Застосовує здобуті знання порівняння спеціалізації сільського господарства  субрегіонів Азії, використовуючи прийоми аналізу статистичних даних про господарство і населення, показує їх зміну в часі. Уміє наводити приклади країн Азії, що належать до різних типів та підтипів за рівнем економічного розвитку

9

Учень (учениця) на достатньому рівні володіє навчальним матеріалом, може застосовувати його для виконання практичних робіт; має чіткі уявлення про особливості демографічних, урбанізаційних процесів та розміщення населення в Азії, вплив глобалізації, в т.ч. ТНК на місце країн Азії в міжнародному географічному поділі праці; основні риси сучасного стану економіки; пояснює виникнення міждержавних конфліктів у регіоні; майже безпомилково працює з картографічним матеріалом

 

IV. Високий

10

Учень (учениця) усвідомлює сучасну географічну картину світу, здійснює оцінку впливу глобалізації, в т.ч. ТНК на місце країн Азії в міжнародному географічному поділі праці;

пояснює причини нерівномірності економічного розвитку субрегіонів Азії; дає розгорнуту відповідь про особливості демографічних, урбанізаційних процесів та розміщення населення в Азії, основні риси сучасного стану економіки; відбирає необхідні знання; вільно застосовує більшість географічних понять і може їх класифікувати; добре володіє картографічним матеріалом, порівнює ресурсозабезпеченість, працересурсний потенціал субрегіонів Азії; особливості господарства різних за рівнем економічного розвитку країн Азії

11

Учень (учениця) має глибокі знання щодо шляхів вирішення міждержавних конфліктів у регіоні; застосовує наукову термінологію, аргументує свої твердження й висновки про причини нерівномірності економічного розвитку субрегіонів Азії; порівнює ресурсозабезпеченість, працересурсний потенціал субрегіонів Азії; особливості господарства різних за рівнем економічного розвитку країн Азії

12

Учень (учениця) володіє ґрунтовними географічними знаннями в межах вимог навчальної програми, самостійно аналізує шляхи вирішення міждержавних конфліктів у регіоні; робить відповідні висновки й узагальнення про причини нерівномірності економічного розвитку субрегіонів Азії; здатний розв'язувати проблемні завдання; вільно володіє картографічною інформацією та творчо її використовує, порівнює ресурсозабезпеченість, працересурсний потенціал субрегіонів Азії; особливості господарства різних за рівнем економічного розвитку країн Азії

Немає коментарів:

Дописати коментар

Учні 10 класу прийняли активну участь в акції "Наша допомога птахам"