Критерії
оцінювання
навчальних
досягнень учнів 7 класу
з географії тема " Анарктида»
|
Рівні навчальних досягнень |
Бали |
Критерії навчальних досягнень учнів |
|
I.
Початковий |
1 |
Учень (учениця) розрізняє першовідкривачів материка Фадея
Беллінсгаузена, Михайла Лазарєва, Роальда Амундсена, Роберта Скотта, країни,
що беруть участь у сучасних дослідженнях; |
|
2 |
Учень (учениця) за допомогою вчителя відтворює історію
дослідження та освоєння материка,
розрізняє першовідкривачів
материка Фадея Беллінсгаузена, Михайла Лазарєва, Роальда Амундсена, Роберта
Скотта, країни, що беруть участь у сучасних дослідженнях; |
|
|
3 |
Учень (учениця) дає нечіткі характеристики географічного положення
материка; за допомогою вчителя знаходить на
карті Антарктичний півострів, моря Ведделла, Росса. |
|
|
II.
Середній |
4 |
Учень (учениця) частково відтворює історію
дослідження та освоєння материка ,
першовідкривачів материка Фадея Беллінсгаузена, Михайла Лазарєва, Роальда
Амундсена, Роберта Скотта, країни, що беруть участь у сучасних дослідженнях.
Називає представників
рослин і тварин світу Антарктики, особливості їх пристосування; під час
відповіді намагається користуватись географічною картою та показує Антарктичний
півострів, моря Ведделла,
Росса. |
|
5 |
Учень (учениця) відтворює риси природи Антарктиди, описує
особливості тектонічної будови, клімат. Намагається робити висновки про роль
України в дослідженні Антарктиди без підтвердження їх прикладами;
частково володіє обов'язковою географічною номенклатурою |
|
|
6 |
Учень (учениця) самостійно дає більшість визначень,
передбачених темою уроку, відтворює особливості тектонічної будови, клімат; риси
природи Антарктиди, географічне положення
материка. На середньому рівні володіє географічною номенклатурою та
картою |
|
|
III.
Достатній |
7 |
Учень (учениця) має достатні географічні знання й
застосовує їх для вирішення стандартних ситуацій. Має цілісне уявлення про представників
рослин і тварин світу Антарктики, особливості їх пристосування, уміє пояснити
відмінності між Антарктикою й Арктикою |
|
8 |
Учень (учениця) засвоїв основні уявлення, поняття й
категорії географічної науки про причини утворення суцільного покривного
зледеніння, його вплив на природу материка. Уміє
наводити приклади взаємодії людини і природи; знає обов'язкову географічну
номенклатуру |
|
|
9 |
Учень (учениця) на достатньому рівні володіє
навчальним матеріалом, може застосовувати його для виконання практичних
робіт; пояснює причини утворення суцільного
покривного зледеніння, його вплив на природу материка; майже безпомилково
працює з картографічним
матеріалом |
|
|
IV.
Високий |
10 |
Учень (учениця) усвідомлює сучасну географічну
картину світу, пояснює причини утворення суцільного покривного зледеніння,
його вплив на природу материка, дає розгорнуту відповідь про вплив Антарктиди
на природні особливості планети, добре володіє картографічним
матеріалом |
|
11 |
Учень (учениця) аргументує свої твердження про вплив
Антарктиди на природні особливості планети, робить висновки про причини утворення суцільного покривного
зледеніння, його вплив на природу материка, уміє працювати
з рекомендованими вчителем джерелами географічної інформації; на високому
рівні аналізує та використовує картографічну інформацію |
|
|
12 |
Учень (учениця) володіє ґрунтовними географічними
знаннями в межах вимог навчальної програми, висловлює та аргументує власне
ставлення до різних поглядів на об'єкт вивчення; самостійно аналізує причини
утворення суцільного покривного зледеніння, його вплив на природу материка,
робить відповідні висновки й узагальнення про вплив Антарктиди на природні
особливості планети |

Немає коментарів:
Дописати коментар