Критерії
оцінювання
навчальних
досягнень учнів 9 класу
з географії тема «Металургійне виробництво»
|
Рівні навчальних досягнень |
Бали |
Критерії навчальних досягнень учнів |
|
I.
Початковий |
1 |
Учень (учениця) розрізняє окремі види чорних і
кольорових металів; |
|
2 |
Учень (учениця) за допомогою вчителя відтворює
окремі факти на елементарному рівні, розрізняє один або кілька види чорних і
кольорових металів |
|
|
3 |
Учень (учениця) дає нечіткі характеристики найбільших
країн- виробників чавуну, сталі, що забезпечені сировиною
або орієнтуються на значні обсяги споживання; країн, що виплавляють найбільше
в світі та Європі алюмінію, титану, міді; за допомогою вчителя знаходить на карті
центри чорної металургії в Україні – Кривий Ріг, Дніпро, Кам’янське,
Запоріжжя, Нікополь, Маріуполь, Краматорськ, Алчевськ; центри кольорової
металургії в Україні – Миколаїв, Запоріжжя, Іршанськ, Київ, Побузьке, Бахмут,
Кам’янське; може самостійно розрізнити
окремі географічні поняття |
|
|
II.
Середній |
4 |
Учень (учениця) частково відтворює вплив
сировинного, паливного, електроенергетичного, транспортного, споживчого,
екологічного чинників на розміщення металургійних комбінатів. Називає
відповідно до теми конкретного уроку компоненти географічної оболонки та
складові господарства; під час
відповіді намагається користуватись географічною картою карті центри чорної
металургії в Україні – Кривий Ріг, Дніпро, Кам’янське, Запоріжжя, Нікополь,
Маріуполь, Краматорськ, Алчевськ; центри кольорової металургії в Україні –
Миколаїв, Запоріжжя, Іршанськ, Київ, Побузьке, Бахмут, Кам’янське; |
|
5 |
Учень (учениця) відтворює частину навчального
матеріалу без розкриття причинно-наслідкових зв'язків, описує вплив
сировинного, паливного, електроенергетичного, транспортного, споживчого, екологічного чинників на розміщення
металургійних комбінатів, місце України у світовому виробництві алюмінію з природної
сировини. Намагається робити висновки без підтвердження їх прикладами;
частково володіє обов'язковою географічною номенклатурою |
|
|
6 |
Учень (учениця) самостійно дає більшість визначень,
передбачених темою уроку, відтворює вплив сировинного, паливного,
електроенергетичного, транспортного, споживчого, екологічного чинників на
розміщення металургійних комбінатів. На середньому рівні володіє географічною
номенклатурою та картоюцентри центри чорної металургії в Україні – Кривий
Ріг, Дніпро, Кам’янське, Запоріжжя, Нікополь, Маріуполь, Краматорськ,
Алчевськ; центри кольорової металургії в Україні – Миколаїв, Запоріжжя,
Іршанськ, Київ, Побузьке, Бахмут, Кам’янське;
|
|
|
III.
Достатній |
7 |
Учень (учениця) має достатні географічні знання про
вплив сировинного, паливного, електроенергетичного, транспортного, споживчого, екологічного чинників на розміщення
металургійних комбінатів, місце України у світовому виробництві алюмінію з природної
сировини. Має цілісне уявлення про природні та суспільні явища, достатньо
володіє картографічним матеріалом |
|
8 |
Учень (учениця) засвоїв основні уявлення про розміщення
підприємств чорної і кольорової металургії в Україні. Застосовує здобуті
знання на практиці, використовуючи прийоми аналізу статистичних даних про
господарство і населення, показує їх зміну в часі. Уміє наводити приклади найбільших
країн-виробників чавуну, сталі, що забезпечені сировиною або орієнтуються на
значні обсяги споживання; країн, що виплавляють найбільше в
світі та Європі алюмінію, титану, міді |
|
|
9 |
Учень (учениця) на достатньому рівні володіє
навчальним матеріалом, може застосовувати його для виконання практичних
робіт; має чіткі уявлення про вплив сировинного, паливного,
електроенергетичного, транспортного, їспоживчого, екологічного чинників
на розміщення металургійних комбінатів, місце України у світовому виробництві
алюмінію з природної сировини; пояснює розміщення підприємств
чорної і кольорової металургії в Українії; майже
безпомилково працює з картографічним матеріалом |
|
|
IV.
Високий |
10 |
Учень (учениця) усвідомлює сучасну географічну
картину світу, здійснює оцінку наслідків впливу металургійного
виробництва на довкілля та здоров’я населення; вплив
приватного капіталу на розвиток металургійного виробництва в Україні, передбачених навчальною програмою; пояснює розміщення
підприємств чорної і кольорової металургії в Україні, дає розгорнуту
відповідь про вплив сировинного, паливного, електроенергетичного,
транспортного, споживчого, екологічного чинників на розміщення металургійних
комбінатів, місце України у світовому виробництві алюмінію з природної сировини; вільно застосовує більшість
географічних понять і може їх класифікувати; добре володіє картографічним
матеріалом |
|
11 |
Учень (учениця) має глибокі знання про вплив
сировинного, паливного, електроенергетичного, транспортного, споживчого,
екологічного чинників на розміщення металургійних комбінатів, місце України у
світовому виробництві алюмінію з природної сировини; аргументує свої
твердження й висновки про наслідки впливу металургійного виробництва на довкілля та здоров’я
населення; на
високому рівні аналізує та використовує картографічну інформацію |
|
|
12 |
Учень (учениця) володіє ґрунтовними географічними
знаннями в межах вимог навчальної програми, висловлює та аргументує власне
ставлення до різних поглядів на об'єкт вивчення; самостійно аналізує розміщення
підприємств чорної і кольорової металургії в Україні, статистичні
дані щодо обсягів виробництва та експорту металургійної продукції в
Україні та світі, здатний
розв'язувати проблемні завдання; вільно володіє картографічною інформацією та
творчо її використовує |

Немає коментарів:
Дописати коментар