Критерії
оцінювання
навчальних
досягнень учнів 9 класу
з географії тема «Виробництво та постачання електроенергії»
|
Рівні навчальних досягнень |
Бали |
Критерії навчальних досягнень учнів |
|
I.
Початковий |
1 |
Учень (учениця) розрізняє окремі типи електростанцій |
|
2 |
Учень (учениця) за допомогою вчителя відтворює
окремі факти на елементарному рівні, розрізняє один або кілька типів
електростанцій |
|
|
3 |
Учень (учениця) дає нечіткі характеристики найбільших країн-виробників та країн-споживачів електроенергії, країн, у яких домінує виробництво електроенергії на ТЕС, ГЕС або АЕС; за допомогою вчителя знаходить на карті ГЕС (ГАЕС) – каскад ГЕС на Дніпрі, Дністровська, Ташлицька; АЕС – Запорізька, Південноукраїнська, Рівненська, Хмельницька; ТЕС – Запорізька, Придніпровська, Трипільська, Зміївська, Слов’янська, Ладижинська, Бурштинська; може самостійно розрізнити окремі географічні поняття |
|
|
II.
Середній |
4 |
Учень (учениця) частково відтворює текст підручника,
дає нечітке визначення основних понять і термінів за допомогою вчителя.
Називає типи електростанцій за джерелом енергетичних ресурсів, шляхи енергозбереження;
під час відповіді намагається знайти на карті ГЕС (ГАЕС) – каскад ГЕС на
Дніпрі, Дністровська, Ташлицька; АЕС – Запорізька,
Південноукраїнська, Рівненська, Хмельницька;
ТЕС – Запорізька, Придніпровська, Трипільська, Зміївська, Слов’янська, Ладижинська, Бурштинська; |
|
5 |
Учень (учениця) відтворює розміщення енергогенерувальних потужностей в Україні, описує географічні об'єкти чи явища за типовим планом. Намагається робити висновки без підтвердження їх прикладами; частково володіє обов'язковою географічною номенклатурою |
|
|
6 |
Учень (учениця) самостійно дає більшість визначень,
передбачених темою уроку, відтворює розміщення енергогенерувальних потужностей
в Україні. На
середньому рівні володіє географічною номенклатурою та картою(ГЕС (ГАЕС) –
каскад ГЕС на Дніпрі, Дністровська, Ташлицька; АЕС – Запорізька,
Південноукраїнська, Рівненська, Хмельницька;
ТЕС – Запорізька, Придніпровська, Трипільська, Зміївська, Слов’янська, Ладижинська, Бурштинська |
|
|
III.
Достатній |
7 |
Учень (учениця) має достатні географічні знання й
застосовує їх для вирішення стандартних ситуацій. Має цілісне уявлення про розміщення
енергогенерувальних потужностей в Україні, структуру виробництва
електроенергії в Україні та провідних державах світу, уміє виявляляти переваги і недоліки виробництва
електроенергії на різних типах електростанцій. |
|
8 |
Учень (учениця) засвоїв основні уявлення про структуру
виробництва електроенергії в Україні та провідних державах світу. Уміє
наводити приклади найбільших країн-виробників та країн-споживачів
електроенергії, країн, у яких домінує виробництво електроенергії на ТЕС, ГЕС
або АЕС; |
|
|
9 |
Учень (учениця) на достатньому рівні володіє
навчальним матеріалом, має чіткі уявлення про структуру виробництва їелектроенергії
в Україні та провідних державах світу; пояснює розміщення енергогенерувальних
потужностей в Україні,
перспективи використання відновлюваних джерел енергії різних видів у світі,
Україні та своєму регіоні; майже безпомилково працює з картографічним
матеріалом |
|
|
IV.
Високий |
10 |
Учень (учениця) усвідомлює сучасну географічну
картину світу, здійснює оцінку про перспективи використання відновлюваних джерел енергії різних видів у світі,
Україні та своєму регіоні; пояснює розміщення енергогенерувальних потужностей
в Україні,
порівнює
структуру виробництва електроенергії в Україні та провідних державах світу
дає розгорнуту відповідь, відбирає необхідні знання; вільно застосовує
більшість географічних понять і може їх класифікувати; добре володіє
картографічним матеріалом |
|
11 |
Учень (учениця) має глибокі знання про перспективи
використання відновлюваних джерел енергії різних видів у світі, Україні та
своєму регіоні; застосовує наукову термінологію, аргументує свої твердження й
висновки про переваги
і недоліки виробництва електроенергії на різних типах електростанцій., порівнює
структуру виробництва електроенергії в Україні та провідних державах світу;
на високому рівні аналізує та використовує картографічну інформацію |
|
|
12 |
Учень (учениця) володіє ґрунтовними географічними
знаннями в межах вимог навчальної програми, висловлює та аргументує власне
ставлення до різних поглядів на об'єкт вивчення; порівнює структуру
виробництва електроенергії в Україні та провідних державах світу, аналізує перспективи
використання відновлюваних джерел енергії різних видів у світі,
Україні та своєму регіоні; робить
відповідні висновки й узагальнення про переваги і недоліки виробництва
електроенергії на різних типах електростанцій, вільно володіє картографічною
інформацією та творчо її використовує |

Немає коментарів:
Дописати коментар