субота, 8 січня 2022 р.

 

Критерії оцінювання

навчальних досягнень учнів 9 класу

з географії тема  «Виробництво та постачання електроенергії»


Рівні навчальних досягнень

Бали

Критерії навчальних досягнень учнів

 

I. Початковий

1

Учень (учениця) розрізняє окремі типи електростанцій

2

Учень (учениця) за допомогою вчителя відтворює окремі факти на елементарному рівні, розрізняє один або кілька типів електростанцій

3

Учень (учениця) дає нечіткі характеристики найбільших країн-виробників та країн-споживачів електроенергії, країн, у яких домінує виробництво електроенергії на ТЕС, ГЕС або АЕС; за допомогою вчителя знаходить  на карті ГЕС (ГАЕС) – каскад ГЕС на Дніпрі,  Дністровська,  Ташлицька; АЕС – Запорізька, Південноукраїнська, Рівненська, Хмельницька;  ТЕС – Запорізька, Придніпровська, Трипільська, Зміївська,  Слов’янська, Ладижинська, Бурштинська; може самостійно розрізнити окремі географічні поняття

 

II. Середній

4

Учень (учениця) частково відтворює текст підручника, дає нечітке визначення основних понять і термінів за допомогою вчителя. Називає типи електростанцій за джерелом енергетичних ресурсів, шляхи енергозбереження; під час відповіді намагається знайти на карті ГЕС (ГАЕС) – каскад ГЕС на Дніпрі,  Дністровська,  Ташлицька; АЕС – Запорізька, Південноукраїнська, Рівненська, Хмельницька;  ТЕС – Запорізька, Придніпровська, Трипільська, Зміївська,  Слов’янська, Ладижинська, Бурштинська;

5

Учень (учениця) відтворює розміщення енергогенерувальних потужностей в Україні, описує географічні об'єкти чи явища за типовим планом. Намагається робити висновки без підтвердження їх прикладами; частково володіє обов'язковою географічною номенклатурою

6

Учень (учениця) самостійно дає більшість визначень, передбачених темою уроку, відтворює розміщення енергогенерувальних потужностей в Україні. На середньому рівні володіє географічною номенклатурою та картою(ГЕС (ГАЕС) – каскад ГЕС на Дніпрі,  Дністровська,  Ташлицька; АЕС – Запорізька, Південноукраїнська, Рівненська, Хмельницька;  ТЕС – Запорізька, Придніпровська, Трипільська, Зміївська,  Слов’янська, Ладижинська, Бурштинська

 

III. Достатній

7

Учень (учениця) має достатні географічні знання й застосовує їх для вирішення стандартних ситуацій. Має цілісне уявлення про розміщення енергогенерувальних потужностей в Україні, структуру виробництва електроенергії в Україні та провідних

державах світу, уміє виявляляти переваги і недоліки виробництва електроенергії на різних типах електростанцій.

8

Учень (учениця) засвоїв основні уявлення про структуру виробництва електроенергії в Україні та провідних державах світу. Уміє наводити приклади найбільших країн-виробників та країн-споживачів електроенергії, країн, у яких домінує виробництво електроенергії на ТЕС, ГЕС або АЕС;

9

Учень (учениця) на достатньому рівні володіє навчальним матеріалом, має чіткі уявлення про структуру виробництва їелектроенергії в Україні та провідних державах світу; пояснює розміщення енергогенерувальних потужностей в Україні, перспективи використання відновлюваних джерел енергії різних видів у світі, Україні та своєму регіоні;

майже безпомилково працює з картографічним матеріалом

 

IV. Високий

10

Учень (учениця) усвідомлює сучасну географічну картину світу, здійснює оцінку про перспективи використання  відновлюваних джерел енергії різних видів у світі, Україні та своєму регіоні; пояснює розміщення енергогенерувальних потужностей в Україні, порівнює структуру виробництва електроенергії в Україні та провідних державах світу дає розгорнуту відповідь, відбирає необхідні знання; вільно застосовує більшість географічних понять і може їх класифікувати; добре володіє картографічним матеріалом

11

Учень (учениця) має глибокі знання про перспективи використання відновлюваних джерел енергії різних видів у світі, Україні та своєму регіоні; застосовує наукову термінологію, аргументує свої твердження й висновки про переваги і недоліки виробництва електроенергії на різних типах електростанцій., порівнює структуру виробництва електроенергії в Україні та провідних державах світу; на високому рівні аналізує та використовує картографічну інформацію

12

Учень (учениця) володіє ґрунтовними географічними знаннями в межах вимог навчальної програми, висловлює та аргументує власне ставлення до різних поглядів на об'єкт вивчення; порівнює структуру виробництва електроенергії в Україні та провідних державах світу, аналізує перспективи використання  відновлюваних джерел енергії різних видів у світі, Україні та своєму регіоні;  робить відповідні висновки й узагальнення про переваги і недоліки виробництва електроенергії на різних типах електростанцій, вільно володіє картографічною інформацією та творчо її використовує

Немає коментарів:

Дописати коментар

Учні 10 класу прийняли активну участь в акції "Наша допомога птахам"