Критерії оцінювання
навчальних досягнень учнів 6 класу
з географії тема «Атмосфера»
|
Рівні навчальних
досягнень |
Бали |
Критерії навчальних
досягнень учнівї |
|
I. Початковий |
1 |
Учень (учениця)
розрізняєї ознаки погоди у своїй місцевості, теплові пояси Землі;
світові центри спостереження за погодою |
|
2 |
Учень (учениця) за
допомогою вчителя відтворює типи
погоди у своїй місцевості в різні пори року,
розрізняє ознаки погоди у своїй місцевості, теплові
пояси Землі; світові центри спостереження за погодою; |
|
|
3 |
Учень (учениця) дає
нечіткі характеристики прогнозів
погоди, основних типів клімату; за допомогою
вчителя розрізняє зміни елементів
погоди: температури повітря, атмосферного тиску, вітру, вологості повітря,
хмар, хмарності, опадів |
|
|
II. Середній |
4 |
Учень (учениця)
частково відтворює середні
температури, тиск атмосфери, швидкість вітру, переважаючи типи погоди у своїй
місцевості, зміни температури і атмосферного тиску з висотою; дає
нечітке визначення основних понять погода,
«клімат», «хмари», «хмарність», «опади», «синоптична карта» за
допомогою вчителя.
Називає ознаки погоди у своїй місцевості, теплові
пояси Землі; світові центри спостереження за погодою |
|
5 |
Учень (учениця)
відтворює причини і наслідки зміни погоди і клімату без розкриття причинно-наслідкових зв'язків, описує
середні температури, тиск атмосфери,
швидкість вітру, переважаючи типи погоди у своїй місцевості, зміни
температури і атмосферного тиску з висотою.
Намагається робити висновки про вплив чистого повітря на здоров’я людини;
наслідки впливу господарської діяльності людини на атмосферу і клімат Землі |
|
|
6 |
Учень (учениця)
самостійно дає більшість визначень, відтворює значну причини і наслідки зміни погоди і клімату; вплив чистого
повітря на здоров’я людини; наслідки впливу господарської діяльності людини
на атмосферу і клімат Землі. На
середньому рівні володіє географічною номенклатурою та картою |
|
|
III. Достатній |
7 |
Учень (учениця) має
достатні географічні знання й застосовує їх будуючи графіки ходу температури,
діаграми розподілу опадів за певний період, розу вітрів. Має цілісне уявлення про погоду своєї місцевості у різні і пори року, уміє визначати середні температури, тиск атмосфери, швидкість вітру,
переважаючи типи погоди у своїй місцевості, зміни температури і атмосферного
тиску з висотою; достатньо володіє картографічним матеріалом |
|
8 |
Учень (учениця)
засвоїв основні уявлення, поняття про вплив чистого повітря на здоров’я людини;
наслідки впливу господарської діяльності людини на атмосферу і клімат Землі;
причини і наслідки зміни погоди і клімату.
Застосовує здобуті знання розв’язуючи задачі на зміни температури повітря, атмосферного
тиску, вологості. Уміє наводити
приклади прогнозів погоди, основних типів клімату; знає
ознаки погоди у своїй місцевості, теплові
пояси Землі; |
|
|
9 |
Учень (учениця) на
достатньому рівні володіє навчальним матеріалом про причини і наслідки зміни погоди і клімату, користуючись термометром,
барометром, гігрометром порівнює типи погоди у своїй місцевості в різні пори
року; має
чіткі уявлення про розподіл
температури повітря, атмосферного тиску протягом доби, сезону, року |
|
|
IV. Високий |
10 |
Учень (учениця)
усвідомлює сучасну географічну картину світу, здійснює оцінку розподілу
температури повітря, атмосферного тиску протягом доби, сезону, року; пояснює причини
і наслідки зміни погоди і клімату, добре розв’язує задачі на зміни температури
повітря, атмосферного тиску, вологості |
|
11 |
Учень (учениця) має
глибокі знання про зміни елементів
погоди: температури повітря, атмосферного тиску, вітру, вологості повітря,
хмар, хмарності, опадів; аргументує наслідки
впливу господарської діяльності людини на атмосферу і клімат Землі, уміє працювати з термометром, барометром, гігрометром; графіки ходу температури, діаграми
розподілу опадів за певний період, розу вітрів; на
високому рівні розв’язує задачі на зміни температури повітря,
атмосферного тиску, вологості |
|
|
12 |
Учень (учениця)
володіє ґрунтовними географічними знаннями розподіл температури повітря на Землі за картою, самостійно аналізує зміни елементів погоди: температури повітря,
атмосферного тиску, вітру, вологості повітря, хмар, хмарності, опадів; робить
відповідні висновки й узагальнення про вплив чистого повітря на здоров’я людини; наслідки
впливу господарської діяльності людини на атмосферу і клімат Землі; разом з членами родини способи регулювання температури
та вологості в домашніх умовах, за різними джерелами особливості погоди в
різних місцях світу |

Немає коментарів:
Дописати коментар