неділя, 6 лютого 2022 р.

 

Критерії оцінювання

навчальних досягнень учнів 6 класу

з географії тема «Атмосфера»



Рівні навчальних досягнень

Бали

Критерії навчальних досягнень учнівї

 

I. Початковий

1

Учень (учениця) розрізняєї ознаки погоди у своїй місцевості, теплові пояси Землі; світові центри спостереження за погодою

2

Учень (учениця) за допомогою вчителя відтворює типи погоди у своїй місцевості в різні пори року, розрізняє ознаки погоди у своїй місцевості, теплові пояси Землі; світові центри спостереження за погодою;

3

Учень (учениця) дає нечіткі характеристики прогнозів погоди, основних типів клімату; за допомогою вчителя розрізняє зміни елементів погоди: температури повітря, атмосферного тиску, вітру, вологості повітря, хмар, хмарності, опадів

 

II. Середній

4

Учень (учениця) частково відтворює середні температури, тиск атмосфери, швидкість вітру, переважаючи типи погоди у своїй місцевості, зміни температури і атмосферного тиску з висотою; дає нечітке визначення основних понять погода, «клімат», «хмари», «хмарність», «опади», «синоптична карта» за допомогою вчителя. Називає ознаки погоди у своїй місцевості, теплові пояси Землі; світові центри спостереження за погодою

5

Учень (учениця) відтворює причини і наслідки зміни погоди і клімату без розкриття причинно-наслідкових зв'язків, описує середні температури, тиск атмосфери, швидкість вітру, переважаючи типи погоди у своїй місцевості, зміни температури і атмосферного тиску з висотою. Намагається робити висновки про вплив чистого повітря на здоров’я людини; наслідки впливу господарської діяльності людини на атмосферу і клімат Землі

6

Учень (учениця) самостійно дає більшість визначень, відтворює значну причини і наслідки зміни погоди і клімату;

вплив чистого повітря на здоров’я людини; наслідки впливу господарської діяльності людини на атмосферу і клімат Землі. На середньому рівні володіє географічною номенклатурою та картою

 

III. Достатній

7

Учень (учениця) має достатні географічні знання й застосовує їх будуючи графіки ходу температури, діаграми розподілу опадів за певний період, розу вітрів. Має цілісне уявлення про погоду своєї місцевості у різні і пори року, уміє визначати середні температури, тиск атмосфери, швидкість вітру, переважаючи типи погоди у своїй місцевості, зміни температури і атмосферного тиску з висотою; достатньо володіє картографічним матеріалом

8

Учень (учениця) засвоїв основні уявлення, поняття про вплив чистого повітря на здоров’я людини; наслідки впливу господарської діяльності людини на атмосферу і клімат Землі; причини і наслідки зміни погоди і клімату. Застосовує здобуті знання розв’язуючи задачі на зміни температури повітря, атмосферного тиску, вологості. Уміє наводити приклади прогнозів погоди, основних типів клімату; знає ознаки погоди у своїй місцевості, теплові пояси Землі;

9

Учень (учениця) на достатньому рівні володіє навчальним матеріалом про причини і наслідки зміни погоди і клімату, користуючись термометром, барометром, гігрометром порівнює типи погоди у своїй місцевості в різні пори року; має чіткі уявлення про розподіл температури повітря, атмосферного тиску протягом доби, сезону, року

 

IV. Високий

10

Учень (учениця) усвідомлює сучасну географічну картину світу, здійснює оцінку розподілу температури повітря, атмосферного тиску протягом доби, сезону, року; пояснює причини і наслідки зміни погоди і клімату, добре розв’язує задачі на зміни температури повітря, атмосферного тиску, вологості

11

Учень (учениця) має глибокі знання про зміни елементів погоди: температури повітря, атмосферного тиску, вітру, вологості повітря, хмар, хмарності, опадів; аргументує наслідки впливу господарської діяльності людини на атмосферу і клімат Землі, уміє працювати з термометром, барометром, гігрометром; графіки ходу температури, діаграми розподілу опадів за певний період, розу вітрів; на високому рівні розв’язує задачі на зміни температури повітря, атмосферного тиску, вологості

12

Учень (учениця) володіє ґрунтовними географічними знаннями розподіл температури повітря на Землі за картою, самостійно аналізує зміни елементів погоди: температури повітря, атмосферного тиску, вітру, вологості повітря, хмар, хмарності, опадів; робить відповідні висновки й узагальнення про вплив чистого повітря на здоров’я людини; наслідки впливу господарської діяльності людини на атмосферу і клімат Землі; разом з членами родини способи регулювання температури та вологості в домашніх умовах, за різними джерелами особливості погоди в різних місцях світу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Немає коментарів:

Дописати коментар

Учні 10 класу прийняли активну участь в акції "Наша допомога птахам"