Критерії
оцінювання
навчальних
досягнень учнів 7 класу
з географії тема «Північна Америка»
|
Рівні навчальних досягнень |
Бали |
Критерії навчальних досягнень учнів |
|
I.
Початковий |
1 |
Учень (учениця) розрізняє дослідників материка, особливості тектонічної
будови, основні форми рельєфу |
|
2 |
Учень (учениця) за допомогою вчителя відтворює географічне розміщення
типів клімату, внутрішніх вод, природних зон
на материку, розрізняє дослідників материка, особливості тектонічної
будови, основні форми рельєфу |
|
|
3 |
Учень (учениця) дає нечіткі характеристики
географічних об'єктів; за допомогою вчителя знаходить на карті затоки:
Гудзонова, Мексиканська, Каліфорнійська, Аляска; острови:
Гренландія, Ньюфаундленд, Великі Антильські (Куба, Гаїті, Ямайка), Малі
Антильські, Канадський Арктичний архіпелаг;
півострови: Лабрадор, Флорида, Каліфорнія, Аляска, Юкатан; рівнини: Центральні, Великі, Лаврентійська
височина, Примексиканська низовина;
гори: Кордильєри, Делані (г. Мак-Кінлі), Скелясті, Аппалачі; річки:
Міссісіпі, Маккензі, Юкон, Колорадо;
водоспад Ніагарський; озера:
Великі (Верхнє, Мічиган, Гурон, Ері, Онтаріо), Велике Солоне; держави та їх столиці: США, Канада,
Мексика; може самостійно розрізнити окремі географічні поняття |
|
|
II.
Середній |
4 |
Учень (учениця) частково відтворює особливості тектонічної
будови, основні форми рельєфу, географічне розміщення
типів клімату, внутрішніх вод, природних зон на материку; дає нечітке визначення основних
понять і термінів за допомогою вчителя. Називає дослідників материка, повторює за зразком практичну
роботу; під час відповіді намагається показати на карті затоки: Гудзонова, Мексиканська, Каліфорнійська, Аляска; острови:
Гренландія, Ньюфаундленд, Великі Антильські (Куба, Гаїті, Ямайка), Малі
Антильські, Канадський Арктичний архіпелаг;
півострови: Лабрадор, Флорида, Каліфорнія, Аляска, Юкатан; рівнини: Центральні, Великі, Лаврентійська
височина, Примексиканська низовина;
гори: Кордильєри, Делані (г. Мак-Кінлі), Скелясті, Аппалачі; річки:
Міссісіпі, Маккензі, Юкон, Колорадо;
водоспад Ніагарський; озера:
Великі (Верхнє, Мічиган, Гурон, Ері, Онтаріо), Велике Солоне; держави та їх столиці: США, Канада,
Мексика; |
|
5 |
Учень (учениця) відтворює географічне положення материка; описує основні
напрями господарського використання природних комплексів материка. Намагається робити висновки про механізм утворення стихійних явищ (торнадо,
землетрус) та їх вплив на життя людей без
підтвердження їх прикладами; частково володіє обов'язковою географічною
номенклатурою |
|
|
6 |
Учень (учениця) самостійно дає більшість визначень,
передбачених темою уроку, відтворює основні напрями господарського
використання природних комплексів материка; вплив
географічного положення материка на його природу, особливості освоєння людиною;особливості
розміщення корисних копалин материка
та їх вплив на господарську діяльність людини. На середньому рівні володіє
географічною номенклатурою
та картою |
|
|
III.
Достатній |
7 |
Учень (учениця) має достатні географічні знання й
застосовує їх для вирішення стандартних ситуацій. Має цілісне уявлення про об’єкти
Північної Америки,ї віднесені
до світової природної спадщини ЮНЕСКО, уміє пояснити
закономірності розміщення форм
рельєфу, клімату, внутрішніх вод, типів ґрунтів, рослин і тварин, природних
зон, впливу господарської діяльності людей на природу материка; |
|
8 |
Учень (учениця) засвоїв основні уявлення про особливості
розміщення корисних копалин материка
та їх вплив на господарську діяльність людини. Застосовує здобуті знання на
практиці, використовуючи прийоми аналізу статистичних даних про господарство
і населення, показує їх зміну в часі. Уміє пояснити закономірності
розміщення форм рельєфу, клімату, внутрішніх вод, типів
ґрунтів, рослин і тварин, природних зон, впливу господарської діяльності
людей на природу материка; |
|
|
9 |
Учень (учениця) на достатньому рівні володіє
навчальним матеріалом, може застосовувати його для виконання практичних
робіт; має чіткі уявлення про основні напрями господарського використання природних комплексів
материка; пояснює пояснює закономірності розміщення форм рельєфу, клімату, внутрішніх вод,
типів ґрунтів, рослин і тварин, природних зон, впливу господарської
діяльності людей на природу материка; майже безпомилково працює з
картографічним матеріалом |
|
|
IV.
Високий |
10 |
Учень (учениця) усвідомлює сучасну географічну
картину світу, здійснює оцінку впливу господарської діяльності людини
на природні комплекси материка; пояснює закономірності
розміщення форм рельєфу, клімату,
внутрішніх вод, типів ґрунтів, рослин і тварин, природних зон, впливу
господарської діяльності людей на природу материка; вільно застосовує
більшість географічних понять і може їх класифікувати; добре володіє
картографічним матеріалом |
|
11 |
Учень (учениця) має глибокі знання про вплив
географічного положення материка на його природу, особливості освоєння людиною; застосовує
наукову термінологію, аргументує свої твердження й висновки про
механізм утворення стихійних явищ (торнадо, землетрус) та їх вплив на життя людей., порівнює
рельєф і клімат Північної і Південної Америки; на високому рівні аналізує економічний
розвиток країн материка |
|
|
12 |
Учень (учениця) володіє ґрунтовними географічними
знаннями в межах вимог навчальної програми, самостійно економічний розвиток
країн материка; порівнює рельєф і клімат Північної і Південної Америки; робить
відповідні висновки й узагальненняпро механізм утворення стихійних явищ
(торнадо, землетрус) та їх вплив на
життя людей; здатний розв'язувати проблемні завдання; вільно володіє
картографічною інформацією та творчо її використовує |

Немає коментарів:
Дописати коментар