середа, 26 січня 2022 р.

 

Критерії оцінювання

навчальних досягнень учнів 9 класу

з географії тема  «Хімічне виробництво.

Виробництво деревини, паперу»


 

Рівні навчальних досягнень

Бали

Критерії навчальних досягнень учнів

 

I. Початковий

1

Учень (учениця) розрізняє окремі види мінеральних добрив, види хімічної продукції;

2

Учень (учениця) за допомогою вчителя відтворює окремі факти на елементарному рівні, розрізняє один або кілька види мінеральних добрив, види хімічної продукції;

3

Учень (учениця) дає нечіткі характеристики найбільших у світі країн-виробників мінеральних добрив та полімерів,

деревини та паперу; за допомогою вчителя знаходить на карті найбільші центри виробництва мінеральних добрив,  виробів з

гуми, побутової хімії, ліків в Україні – Костянтинівка, Сєверодонецьк, Кам’янське, Черкаси, Суми, Запоріжжя, Одеса, Яни Капу (Красноперекопськ), Біла Церква, Харків, Київ, Умань, центри виробництва деревини й паперу в Україні; може самостійно розрізнити окремі географічні поняття

 

II. Середній

4

Учень (учениця) частково відтворює сировинну базу виробництва хімічної продукції, паперу; дає нечітке визначення основних понять і термінів за допомогою вчителя. Називає види мінеральних добрив, види хімічної продукції; під час відповіді намагається користуватись географічною картою найбільші центри виробництва мінеральних добрив,  виробів з гуми, побутової хімії, ліків в Україні – Костянтинівка, Сєверодонецьк, Кам’янське, Черкаси, Суми, Запоріжжя, Одеса, Яни Капу (Красноперекопськ), Біла Церква, Харків, Київ, Умань, центри виробництва деревини й паперу в Україні;

5

Учень (учениця) відтворює сировинну базу виробництва хімічної продукції, паперу; описує вплив виробництва хімічної продукції й паперу на довкілля та здоров’я населення; вплив  хімічного  виробництва  на  рівень  соціально-економічного  розвитку  країни. Намагається робити висновки без підтвердження їх прикладами; частково володіє обов'язковою географічною номенклатурою

6

Учень (учениця) самостійно дає більшість визначень, передбачених темою уроку, відтворює вплив різних чинників на розміщення виробництв хімічної продукції, деревини й паперу. На середньому рівні володіє географічною номенклатурою та картою найбільші центри виробництва мінеральних добрив,  виробів з гуми, побутової хімії, ліків в Україні – Костянтинівка, Сєверодонецьк, Кам’янське, Черкаси, Суми, Запоріжжя, Одеса, Яни Капу (Красноперекопськ), Біла Церква, Харків, Київ, Умань, центри виробництва деревини й паперу в Україні

 

III. Достатній

7

Учень (учениця) має достатні географічні знання й застосовує їх для вирішення стандартних ситуацій. Має цілісне уявлення про вплив різних чинників на розміщення виробництв хімічної продукції, деревини й паперу, сировинну базу виробництва хімічної продукції, паперу; достатньо володіє картографічним матеріалом

8

Учень (учениця) засвоїв основні уявлення про вплив різних чинників на розміщення виробництв хімічної продукції, деревини й паперу, сировинну базу виробництва хімічної продукції, паперу; вплив виробництва хімічної продукції й паперу на довкілля та здоров’я населення. Уміє наводити приклади найбільших у світі країн-виробників мінеральних добрив та полімерів, деревини та паперу; 

9

Учень (учениця) на достатньому рівні володіє навчальним матеріалом, пояснює вплив різних чинників на розміщення виробництв хімічної продукції, деревини й паперу; зв’язки між хімічними, металургійними  та  іншими  видами  виробництв.

 майже безпомилково працює з картографічним матеріалом

 

IV. Високий

10

Учень (учениця) усвідомлює сучасну географічну картину світу, здійснює оцінку вплив виробництва хімічної продукції

й паперу на довкілля та здоров’я населення; вплив  хімічного  виробництва  на  рівень  соціально-економічного  розвитку  країни  пояснює вплив різних чинників на розміщення виробництв хімічної продукції, деревини й паперу, дає розгорнуту відповідь про зв’язки між хімічними, металургійними  та  іншими  видами  виробництв, вільно застосовує більшість географічних понять і може їх класифікувати; добре володіє картографічним матеріалом

11

Учень (учениця) має глибокі знання про сировинну базу виробництва хімічної продукції, паперу; аргументує свої твердження й висновки про зв’язки між хімічними, металургійними  та  іншими  видами  виробництв, на високому рівні аналізує та використовує картографічну інформацію

12

Учень (учениця) володіє ґрунтовними географічними знаннями в межах вимог навчальної програми, висловлює та аргументує власне ставлення до різних поглядів на об'єкт вивчення; самостійно аналізує сировинну базу виробництва хімічної продукції, паперу; зв’язки між хімічними, металургійними  та  іншими  видами  виробництв, робить відповідні висновки й узагальнення; здатний розв'язувати проблемні завдання; вільно володіє картографічною інформацією та творчо її використовує

 

Немає коментарів:

Дописати коментар

Учні 10 класу прийняли активну участь в акції "Наша допомога птахам"