Критерії
оцінювання
навчальних
досягнень учнів 9 класу
з географії тема «Хімічне виробництво.
Виробництво
деревини, паперу»
|
Рівні навчальних досягнень |
Бали |
Критерії навчальних досягнень учнів |
|
I.
Початковий |
1 |
Учень (учениця) розрізняє окремі види мінеральних
добрив, види хімічної продукції; |
|
2 |
Учень (учениця) за допомогою вчителя відтворює
окремі факти на елементарному рівні, розрізняє один або кілька види
мінеральних добрив, види хімічної продукції; |
|
|
3 |
Учень (учениця) дає нечіткі характеристики найбільших
у світі країн-виробників мінеральних добрив та полімерів, деревини та паперу; за допомогою вчителя знаходить
на карті найбільші центри виробництва мінеральних добрив, виробів з гуми, побутової хімії, ліків в Україні – Костянтинівка, Сєверодонецьк, Кам’янське,
Черкаси, Суми, Запоріжжя, Одеса, Яни Капу (Красноперекопськ), Біла Церква,
Харків, Київ, Умань, центри виробництва деревини й паперу в Україні; може
самостійно розрізнити окремі географічні поняття |
|
|
II.
Середній |
4 |
Учень (учениця) частково відтворює сировинну базу
виробництва хімічної продукції, паперу; дає нечітке визначення основних
понять і термінів за допомогою вчителя. Називає види мінеральних добрив, види
хімічної продукції; під час відповіді намагається користуватись географічною
картою найбільші центри виробництва мінеральних добрив, виробів з гуми, побутової хімії, ліків в
Україні – Костянтинівка, Сєверодонецьк, Кам’янське, Черкаси, Суми, Запоріжжя,
Одеса, Яни Капу (Красноперекопськ), Біла Церква, Харків, Київ, Умань, центри
виробництва деревини й паперу в Україні; |
|
5 |
Учень (учениця) відтворює сировинну базу виробництва
хімічної продукції, паперу; описує вплив виробництва хімічної продукції й
паперу на довкілля та здоров’я населення; вплив хімічного
виробництва на рівень
соціально-економічного
розвитку країни. Намагається
робити висновки без підтвердження їх прикладами; частково володіє
обов'язковою географічною номенклатурою |
|
|
6 |
Учень (учениця) самостійно дає більшість визначень,
передбачених темою уроку, відтворює вплив різних чинників на розміщення
виробництв хімічної продукції, деревини й паперу. На середньому рівні володіє
географічною номенклатурою та картою найбільші центри виробництва
мінеральних добрив, виробів з гуми,
побутової хімії, ліків в Україні – Костянтинівка, Сєверодонецьк, Кам’янське,
Черкаси, Суми, Запоріжжя, Одеса, Яни Капу (Красноперекопськ), Біла Церква,
Харків, Київ, Умань, центри виробництва деревини й паперу в Україні |
|
|
III.
Достатній |
7 |
Учень (учениця) має достатні географічні знання й
застосовує їх для вирішення стандартних ситуацій. Має цілісне уявлення про вплив
різних чинників на розміщення виробництв хімічної продукції, деревини й
паперу, сировинну базу виробництва хімічної продукції, паперу; достатньо
володіє картографічним матеріалом |
|
8 |
Учень (учениця) засвоїв основні уявлення про вплив
різних чинників на розміщення виробництв хімічної продукції, деревини й
паперу,
сировинну базу виробництва хімічної продукції, паперу; вплив виробництва
хімічної продукції й паперу на довкілля та здоров’я населення. Уміє
наводити приклади найбільших у світі країн-виробників мінеральних добрив та
полімерів, деревини та паперу; |
|
|
9 |
Учень (учениця) на достатньому рівні володіє
навчальним матеріалом, пояснює вплив різних чинників на розміщення виробництв
хімічної продукції, деревини й паперу; зв’язки між хімічними,
металургійними та іншими
видами виробництв. майже
безпомилково працює з картографічним матеріалом |
|
|
IV.
Високий |
10 |
Учень (учениця) усвідомлює сучасну географічну
картину світу, здійснює оцінку вплив виробництва хімічної продукції й паперу на довкілля та здоров’я населення;
вплив хімічного виробництва
на рівень соціально-економічного розвитку
країни пояснює вплив різних
чинників на розміщення виробництв хімічної продукції, деревини й паперу, дає
розгорнуту відповідь про зв’язки між хімічними, металургійними та
іншими видами виробництв, вільно застосовує більшість
географічних понять і може їх класифікувати; добре володіє картографічним
матеріалом |
|
11 |
Учень (учениця) має глибокі знання про сировинну
базу виробництва хімічної продукції, паперу; аргументує свої твердження й
висновки про зв’язки між хімічними, металургійними та
іншими видами виробництв, на високому рівні аналізує та
використовує картографічну інформацію |
|
|
12 |
Учень (учениця) володіє ґрунтовними географічними знаннями в
межах вимог навчальної програми, висловлює та аргументує власне ставлення до
різних поглядів на об'єкт вивчення; самостійно аналізує сировинну базу
виробництва хімічної продукції, паперу; зв’язки між хімічними, металургійними та
іншими видами виробництв, робить відповідні висновки й
узагальнення; здатний розв'язувати проблемні завдання; вільно володіє
картографічною інформацією
та творчо її використовує |

Немає коментарів:
Дописати коментар